Moikka kaikki!

Tänään on se päivä, jolloin tulee kuluneeksi vuosi siitä, kun muutin mamin ja iskän luokse. Tänään myös muutuin isoksi. Minulla alkoi juoksut. Mami laittoi minulle narttusuojan, mutta en tykännyt siitä vaan jäin seisomaan häntä koipien välissä ja mietin, että miten minä nyt tästä liikun. Se suoja on ihan kumma, eikä sitä edes oteta pois kuin vain ulkoilujen ajaksi. Niin sellaista tämä elämä on.

Vuoden aikana minusta on tullut rohkeampi ja viisaampi. Ja myös mukavuudenhaluinen. En malta lähteä ulos lenkille joka kerralla, vaikka pitäisi, vaan jään mieluummin lekottelemaan vuoteelle tai makaamaan lattialle mukavassa asennossa. Ensimmäisen korvapuustin olen myös maistanut, kun mami leipoi muutama päivä sitten. Pullat olivat tosi hyviä!

Uudenvuodenaatto meni hyvin. Vietin sen kotona. Pelkäsin kyllä paukkuja ja raketteja ja ällistelin taivaalla näkyviä ilotulituksia.

Mutta elämä jatkuu. Kirjoittelen sitten parin viikon kuluttua uudestaan, kun olen käynyt eläinklinikalla rokotuksessa.

Moido!