Cistan blogista bongasin tämmösen jutun:

Kommentoi tähän entryyn ja minä annan sinulle kirjaimen. Kirjoita kymmenen sanaa, jotka alkavat sillä kirjaimella journaliisi ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana merkitsee sinulle ja miksi.

I - Ikuinen. Voisipa elämä olla ikuinen. Vaan ei ole.

I - Ihana. Koirani Nata on ihana.

I - Irtokarkit. Rakastan niitä.

I - Iloinen. Olen sellainen ihminen. Joskus jotkut luulee minua ulkomaalaiseksi, kun eiväthän suomalaiset yleisesti ole iloisia ihmisiä.

I - Irtiotto. Joskus pitää ottaa pieni etäisyys arjesta ja kodista ja lähteä parille siiderille.

I - Itsenäinen jälleenmyyjä. Kauneuden Paratiisin jälleenmyyjänä olen käytettävissänne sopimuksen mukaan kotikutsujen merkeissä.

I - Internet. Tärkeä asia minulle voidakseni pitää ulkomaailmaan yhteyttä.

I - Ilta. Olen parhaimmillani iltaisin.

I - Islanti on maa, jossa haluaisin joskus käydä.

I - Istutukset. Keväällä intohimoisesti isken sormeni kukkamultaan ja istutan kukkia.